Настоящите условия са в сила от 17.10.2022 година.
Настоящите Общи условия уреждат отношенията между Вас, посетителите и потребителите на услугите, от една страна, и дружеството „Лидерклас“ ООД, предлагащо услугите, от друга.
„Лидерклас“ ООД предлага редица услуги, свързани с различни проекти. Описаните в настоящия документ условия важат за всички направления, които Дружеството предлага.
Регистрацията на уебсайта и достъпът до Нашите услуги изискват Вашето съгласие с настоящите Общи условия. Молим Потребителите да се запознаят със съдържанието на настоящите Общи условия подробно преди да пристъпят към генериране на регистрация и използване на услугите, които се предлагат от Дружеството.
Активното поставяне на отметка за съгласие с настоящите Общи условия в обособеното за това място следва да се считат за обикновен електронен подпис по смисъла на чл. 13, ал. 1 от Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги (ЗЕДЕУУ) и чл. 3, т. 10 от Регламент (ЕС) № 910/2014. С отбелязването на отметката, страните изрично се уговарят, че правната сила на отметката е равностойна на тази на саморъчния подпис.
Всяка промяна на Общите условия ще бъде отразявана надлежно на уебсайта на Дружеството, като се изменя датата на актуализация в горната част на документа и Потребителите следва да бъдат известени на посочените от тях електронни пощи. В случай, че не сте съгласни с която и да е част от Общите ни условия, моля да не генерирате регистрация на уебсайтовете и да не използвате нашите услуги. Ако продължите да използвате сайта, ще счетем тези действия за Вашето запознаване с Общите ни условия и съгласие с тях. Ако не сте съгласни с определени изменения на Общите условия или имате въпроси, свързани с тях, моля да се свържете с нашия екип по един от следните начини:
- Писмено, изпращайки писмо до адреса на управление и упражняване на дейността на Дружеството, а именно гр. София, п.к. 1799, район Младост, ж.к. „Младост 4“, бул. „Александър Малинов“ № 78;
- Попълвайки съответния формуляр на сайта https://www.leaderclass.bg/contacts/;
- Чрез електронната поща, изпращайки съобщение на e-mail адреса: [email protected];
- Или по телефон: +359888236593.
За повече информация относно правата на Потребители при промяна на Общите условия, моля прочетете внимателно секция VIII. от настоящите Общи Условия – „Изменения на условията”.
Потребителят има право да се откаже от участието си в Класа, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, в 14 дневен срок, считано от датата на приемане на публичното предложение от страна на Потребителя. Сделката между страните се счита за сключена от момента на изпращане от Дружеството на имейл съобщение за потвърждаване записването за Класа на Потребителя, който имейл се изпраща на посочения от Потребителя електронен адрес.
Когато Потребителят желае да се откаже от обучението, той информира Дружеството за решението си преди изтичането на горепосочения 14-дневен срок. Потребителят е упражнил правото си на отказ, ако е изпратил съобщение на Дружеството за упражняване на правото си на отказ преди изтичането на 14-дневния срок, като съобщението следва да бъде изпратено по официалните канали за комуникация, посочени в настоящите Общи условия.
При получаване на съобщението за упражняване на правото на отказ от страна на Дружеството, последното изпраща на Потребителя потвърждение за получаване на отказа на предоставения от последния имейл адрес на за кореспонденция.
Упражняването на правото на отказ прекратява поетите от страните задължения във връзка със съответния Клас.
След получаване на потвърждението, сумата ще бъде възстановена към Потребителя по канала, по който е извършено плащането – с кредитна/дебитна карта, по банков път, Epay и Изипей. При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорени и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането или по банков път, в зависимост от техническите изисквания и ограничения на Борика при възстановяване на сумите директно по карта в определен срок. Дружеството може да използва друго платежно средство за възстановяване на сумата, единствено ако Потребителят изрази изрично желание и съгласие за това. Използването на алтернативно платежно средство не е свързано с разходи за Потребителя.
Потребителят може да очаква възстановяването на сумата да бъде осъществено без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Дружеството е било уведомено за решението на Потребителя да се откаже от договора.