Политика на поверителност

Тази Политика за поверителност описва начина, по който „Лидерклас“ ООД, в качеството си на Администратор, обработва предоставените от вас лични данни.

Съдържание

  1. Въведение
  2. Обща Информация
  3. Информация, която събираме
    • Данни на Потребителя
    • Информация за транзакции
    • Информация и съдържание, което изрично предоставяте
    • Техническа поддръжка
  4. Допълнителна информация, която получаваме
    • Бисквитки
    • SendInBlue
  5. Информация, която събираме от други източници
  6. Информация за анализ и статистически данни
  7. Как използваме Вашата информация и какви са целите на обработване
  8. Новини за продукти и услуги на Дружеството
  9. Как споделяме тази информация
  10. Предоставяне на външни услуги с Вашето съгласие
  11. Информация, която споделяме за да защитим нашите услуги и да се съобразим със закона
  12. Предоставяне на заявени услуги
  13. Правни основания за обработване на лични данни от Дружеството
  14. Как може да упражните правата си
  15. Период на съхранение
  16. Как запазваме и съхраняваме данните Ви
  17. Употребата на услугите ни от деца и лица под 16г.
  18. Външни партньорски услуги
  19. Контакти

1. Въведение

Благодарим Ви, че използвате услугите на „Лидерклас“ ООД. Вашата поверителност и сигурност са от огромно значение за нас. Тази Политика има за цел да Ви помогне да разберете каква информация събираме, с какви цели, защо го правим, как я съхраняваме, и как можете да управлявате предоставените от Вас данни. 

Използваните в настоящата Политика термини и понятия имат следното значение:

  • „Администратор на данните означава физическо или юридическо лице, което само или съвместно с други определя целите и средствата за обработването на лични данни;
  • „Дружество/то“ е Администраторът на уебсайтът https://www.leaderclass.bg – „Лидерклас“ ООД
  • Лични данни означава всяка информация, свързана с идентифицирано физическо лице или физическо лице, което може да бъде идентифицирано („Вие“, „Вас“, „Субект на данни“ или „Потребител/и“);
  • „Обработване означава всяка операция или съвкупност от операции, извършвана с лични данни или набор от лични данни;
  • Получател“ означава физическо или юридическо лице, публичен орган, агенция или друга структура, пред която се разкриват личните данни, независимо дали е трета страна или не;
  • Нарушение на сигурността на лични данни“ означава нарушение на сигурността, което води до случайно или неправомерно унищожаване, загуба, промяна, неразрешено разкриване или достъп до лични данни, които се предават, съхраняват или обработват по друг начин.

2. Обща информация

„Лидерклас“ ООД, ЕИК: 207077275, е юридическо лице, със седалище и адрес на управление област София (столица), община Столична, гр. София, п.к. 1799, район Младост, ж.к. „Младост 4“, бул. „Александър Малинов“ № 78, администратор на уебсайта https://www.leaderclass.bg  (наричан за краткост „Лидерклас“, „Дружеството“, „Ние“), който предоставя обучителни модули, наричани „Класове“, като част от своята търговска или професионална дейност. 

Съгласно общия принцип, даването на съгласие или предоставянето на лични данни от Ваша страна е напълно доброволно. Вашето решение да не дадете съгласие или да не предоставяте лични данни не води до никакви нежелани последици за Вас. Въпреки това има обстоятелства, при които Ние не можем да предприемем действия без наличието на определени лични данни. Така например Дружеството може да се нуждае от Вашите лични данни, за да обработи Ваши поръчки и заявки, или за да Ви предостави достъп до уеб услуга или информационен бюлетин. За съжаление, в изброените случаи Лидерклас няма да може да изпълни Вашата заявка, ако не получи съответните лични данни за това.

Вашата информация се събира, за да предоставяме, подобряваме, персонализираме и продаваме нашите услуги.

За да можем да Ви предоставим достъп до нашите услуги Вие създавате профил при нас, като въвеждате потребителско име, електронна поща и парола. Вашата електронна поща се използва с цел възстановяване на достъпа, за клиентска и техническа поддръжка, както и за уведомления.

С Ваше съгласие можем да Ви предоставяме персонализирано съдържание като реклами или специални опции. Услугите ни предлагат възможност за отписване през настройките на профила Ви или чрез системата за поддръжка.

Използваме външни системи за анализ подобни на „Google Analytics“, за да предоставим по-високо качество на услугите си, както и за да подобряваме дейността си.

На сайта ни има инсталиран “Facebook Pixel”, който засича Вашата активност, ако сте влезли в профила си на социалната мрежа и позволява до Вас да достигне информация относно услугите, които предоставяме.

При промени в начина, по който обработваме Вашите лични данни, ще Ви уведомяваме своевременно. 

Връзки към други уебсайтове. Този уебсайт може да съдържа връзки към чужди сайтове. Дружеството не носи отговорност за практиките за защита на личните данни, нито за съдържанието на уебсайтове извън платформата си. Силно Ви препоръчваме да изчитате внимателно Политиките за поверителност на такива сайтове.

Ако имате въпроси относно тази Политика или за начина, по който обработваме Вашите данни, или как да упражните законовите си права по отношение на Вашите данни, винаги може да се свържете с нас на [email protected] или чрез системата ни за обратна връзка и контактна форма.

3. Информация, която събираме

За да използвате нашите услуги е необходимо да се регистрирате и да създадете потребителски профил.

За да създадем Вашия профил, имаме нужда от определена информация, която Вие директно ни предоставяте.

3.1 Данни на Потребителя:

  • Име, Фамилия
  • Потребителско име
  • Имейл адрес и парола

Обработването е необходимо за изпълнението на договор или предприемането на стъпки по искане на Субекта на данните преди сключването на договор.

3.2. Информация за транзакции

Тъй като не събираме информацията директно, в зависимост от метода на плащане могат да важат различни политики. За повече информация се консултирайте с конкретния метод за плащане. Данните се събират с легална цел, данъчни регулации в различните държави или за предоставянето на техническа поддръжка. Възможно е събирането на следната информация: три имена, държава, адрес на платеца, мобилен номер, идентификационен номер на транзакцията и дати на плащане.

3.3. Информация и съдържание, което изрично предоставяте

Ние запазваме и обработваме информацията, която изрично предоставяте с

цел ползване на нашите услуги. Такава информация може да бъде: чат съобщения, форумни постове, форумни съобщения, коментари, съобщения между потребители, профилни картини, аватари и други подобни.

3.4. Техническа поддръжка

Възможно е да ни предоставите допълнителна информация, свързана с

начина на ползване на нашите услуги, включително снимки/„screenshots“, копия на съобщения, допълнителна информация за контакт, за да можем да Ви окажем необходимото техническо съдействие.

4. Допълнителна информация, която получаваме

Чрез употребата на нашите услуги Вие генерирате и допълнителна информация, която ние събираме и обработваме:

4.1. Бисквитки

„Бисквитките“ са малки данни, запазени на Вашето устройство.

Ние  използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те представляват отделен вид бисквитки, които се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на Вашия браузър или мобилно устройство данните се трият. Също така използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Бисквитки могат да бъдат използвани и за измерване на маркетинговите ни усилия. Последно, бисквитките могат да бъдат използвани за разследването на измами и други забранени дейности. Можете да изтриете запазените бисквитки от настройките на Вашето устройство. Имайте предвид, обаче, че това може да доведе до неправилно функциониране на някоя от опциите.

4.2. „SendInBlue“

”SendInBlue” e външен инструмент, който използваме, за да изпращаме информация, анализираме, оптимизираме и подобряваме нашите услуги. С тази външна услуга ние измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.

5. Информация, която събираме от други източници

Възможно е да получим информация от други източници, която да комбинираме с информация, събирана директно. Например, когато се регистрирате за услугите ни чрез профила Ви в социалната мрежа „Facebook“ и тяхната „Facebook Login“ опция, ние получаваме достъп до Вашето име, профилна снимка и електронна поща, според правилата на „Facebook“. Подобни други източници са „Google Sign-In“, “Google Analytics” тракинг параметри.

6. Информация за анализ и статистически данни

Използваме собствена система, както и външни такива за събирането, обобщаването и анализа на данни, с цел подобряване на производителността, маркетинговите усилия, стабилността и качеството на нашите услуги. Основната ни външна система е гореописаната услуга на платформата “SendInBlue”. Всички външни системи се придържат и са съвместими със законите за защита на личните данни, както и с най-добрите практики в областта. За повече информация, може да прочетете Политиката за поверителност на “SendInBlue”.

7. Как използваме Вашата информация и какви са целите на обработване

Използваме информацията Ви за да предоставим достъп до нашите услуги, за да подсигурим тяхното коректно функциониране, за да доставим най-високото качество, на което сме способни, както и да подобрим маркетинговите ни усилия и бизнес модела на Лидерклас. 

Събираме информацията Ви със следните цели:

  • Създаване, верифициране и поддържане на Профил на уебсайта
  • За да можете да използвате всички функционалности, които Дружеството предоставя;
  • За да осигурим честност и справедливост, както и да предотвратим измами;
  • За да общуваме с Вас;
  • За да Ви предоставим техническа поддръжка;
  • За да оптимизираме нашия бизнес;
  • За да оптимизираме маркетинговите ни дейности;
  • За да верифицираме и потвърждаваме плащания;
  • За да предоставяме заявените от Вас услуги и продукти;
  • За да Ви изпращаме информация свързана с предоставените услуги;
  • За да Ви изпращаме информация за нови и бъдещи услуги;
  • За да Ви предоставяме социални опции;
  • За да Ви съдействаме в професионалното ви развитие и кариерна реализация;
  • За да осигурим възможността за общуване с други потребители на нашите услуги;
  • За да следим използването на нашите услуги и да анализираме възникващи тенденции;
  • С Ваше съгласие да предоставим персонализирани реклами, ако услугата го позволява.

8. Новини за продукти и услуги на Дружеството

По съответна разпоредба и в съответствие с Вашето съгласие Ние може да използваме Вашето име, имейл или телефонен номер, за да Ви предоставим актуална информация за най-новите обявления за продукти, пакети, услуги, специални оферти и друга релевантна информация касаеща Класовете. Във връзка с рекламни дейности Дружеството може да осигури хеширан потребителски идентификатор за управлявани от трети страни социални мрежи или други уеб продукти (Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram или Google), като информацията се съпоставя с данните в социалните мрежи или собствените бази данни на уеб продуктите, за да виждате по-релевантна информация.

9. Как споделяме тази информация

Когато се регистрирате ние създаваме профил, чиято информация може да бъде достъпна за други потребители на услугата. Споделената информация може да включва единствено Вашето потребителско, снимка/аватар и друга интересна за вас информация, която доброволно сте решили да споделите.

10. Предоставяне на външни услуги с Вашето съгласие

Възможно е да споделяме информация за предоставянето на външни услуги с Вашето изрично съгласие. Например, за показването на персонализирани реклами ще поискаме Вашето съгласие преди тяхното показване. Също така можем да споделяме предварително предоставена от Вас информация и данни с цел кариерна реализация и информираност по отношение на бъдещи професионални възможности. Всички външни услуги се придържат към и са съвместими със правилата за защита на личните данни, както и с най-добрите практики в областта.

11. Информация, която споделяме за да защитим нашите услуги и да се съобразим със закона

Запазваме правото си да споделяме Вашата информация когато имаме добросъвестното основание, че законът го изисква от нас, когато е нужно за откриването, предотвратяването и разрешаването на измами, неупълномощена употреба на нашите услуги, нарушение на общите ни условия за ползване или други вредни незаконни действия, както и за да защитим потребителите си.

12. Предоставяне на заявени услуги

Ако направите заявка за наша платена услуга Лидерклас ще използва личните данни, които въвеждате в поръчката или формуляра за регистрация: Вашето име, имейл адрес, парола. Ако ще се извършва плащане – номер на кредитна карта или банкови реквизити, с цел единствено за да обработи Вашата поръчка или да предоставят поръчаните услуги. В настоящата Политика за поверителност “услуги” може да включва: уеб услуги, live streaming, продукти, съдържание, нерекламни бюлетини, техническа документация, обучения и събития.

Може да използваме Вашия имейл адрес или телефон, за да Ви изпратим известие за плащания или информация за промени в нашите продукти и услуги, както и за да Ви изпратим известия или друга информация съгласно изискванията на закона. По отношение на рекламната комуникация (т.е. имейли и телефонни обаждания), Дружеството ще Ви предостави такъв вид информация единствено с Ваше съгласие, когато това се изисква по закон и ще Ви даде възможност да упражните правото си да откажете да получавате такива съобщения от нас. Можете да откажете да получавате тези съобщение по всяко време през настройките на Вашия профил.

13. Правни основания за обработване на лични данни от Дружеството

Събираме и обработваме Вашата информация според по-горе описаното на следните основания:

  • за да предоставим договорените си ангажименти;
  • в съответствие с Вашето съгласие, което можете да оттеглите по всяко време чрез профилните Ви настройки или свързвайки се с екипа ни за техническа поддръжка;
  • за да предпазим Вашите жизненоважни интереси и тези на останалите ни потребители;
  • за да се съобразим с нашите законови задължения;
  • когато е необходимо за целите на нашите законни интереси, включително интересите ни да предоставим високо качествена, сигурна, персонализирана и рентабилна услуга на нашите потребители, освен в случаите когато пред тези интереси преимущество имат Вашите собствени интереси или основни права и свободи, които изискват защита на лични данни.

14. Как може да упражните правата си

За да упражните правата си винаги може да се свържете с нас на [email protected] или чрез опциите ни за обратна връзка и контакт в уебсайта на Дружеството.

За да управлявате Вашата профилна информация, можете да използвате опцията предвидена в услугата, която използвате.

Имате законното право да:

  • редактирате, добавяте, изтривате и управлявате информацията на вашия профил по всяко време;
  • се отпишете от маркетингови имейл съобщения;
  • да се откажете от персонализирани реклами, където услугата предвижда такива;
  • да достъпите личната информация, която съхраняваме за Вас в удобен машинен формат;
  • да поправите личните си данни, където това е възможно и не се изисква изрично, за да можем да Ви предоставим достъп до нашата услуга;
  • да поискате изтриването на личните Ви данни и всичко свързано с вашия профил съхранявано от Дружеството;
  • да се свържете с нас при въпроси, оплаквания или други възникнали проблеми с обработване на Вашите лични данни.

Ние ще отговорим на всички запитвания, свързани със съхранението и обработването на личните Ви данни, своевременно. 

15. Период на съхранение

Ние пазим данните Ви докато профилът Ви е активен или докато данните са нужни, за да Ви предоставим нужната услуга.

Възможно е да задържим данните Ви за по-дълъг период, за да се съобразим с нашите законови задължения, правни искания, държавни разследвания или разследвания за възможни нарушения на нашите общи условия, както и за предотвратяването на вреди. За да се съобразим с данъчни регулации, информацията за Вашите плащания се запазва поне 2 години.

16. Как запазваме и съхраняваме данните Ви

Ние следваме общоприетите стандарти за съхраняване и защита на личните данни, които събираме и го правим във всички процеси на пристигането и съхраняването на тези данни, като ползваме криптиране, когато е необходимо. Запазваме лични данни само за толкова дълго, колкото е необходимо, за да се осигурят услугите, които сте поискали и след това за различни легитимни правни или бизнес цели. Ако имате въпроси относно сигурността или запазването на личните Ви данни, можете да се свържете с нас на адрес [email protected].

17. Употребата на услугите ни от деца и лица под 16г.

Мисията на Лидерклас е да предоставя висококачествени и достъпни образователни материали в най- различни сфери, създавайки истински професионалисти и бъдещи лидери. Една от основните цели е да предоставя образователни възможности и равноправен шанс на всички, които искат да участват. Поради тази причина за участие в Класовете няма възрастови ограничения за целта на достъп до обучителните ни услуги. Въпреки това и съобразно условията по Общия регламент за защита на личните данни (Регламент (ЕС) 2016/679) допълнително, Вие трябва да имате нужната навършена възраст, за да дадете съгласието си за обработване на лични данни. Ако Вие сте под 14 години и желаете да ползвате услугите на Лидерклас моля имайте предвид, че обработването на лични данни е законосъобразно само ако съгласие е дадено от упражняващия родителски права родител или от настойника на субекта на данните.

18. Външни партньорски услуги

При дадено изрично съгласие, Вашите данни могат да се обработват и споделят с наши партньори. Всички външни услуги и партньорски отношения се придържат и са съвместими с правилата за защита на личните данни, както и с най-добрите практики в областта.

19. Контакти

За всякакви въпроси, свързани с Вашите лични данни, ние Ви насърчаваме да използвате предвидените канали за обратна връзка в съответната услуга. По този начин ще можем да реагираме по-бързо и по-качествено на Вашите запитвания.

Име на администратора: Лидерклас ООД

Адрес: Гр. София, ж.к. Младост 4, бул. Александър Малинов 78

Имейл: [email protected]

Скъпи потребители, желаем да Ви уведомим, че поради технически проблем в кол център системата, временно нямате възможност да се свързвате с нас по телефон. При възникнали въпроси от Ваша страна, ще Ви помолим да ни изпратите имейл на [email protected] или да се свържете с нас във Facebook страницата ни.

Благодарим Ви за разбирането и се извиняваме за причиненото неудобство!